Wednesday, April 28, 2010

Losing Pens...

THE BIG THING:  It's always easy to find a pen around here.  All I have to do is just look on the floor around any table or countertop...  LOL!

It must be the shape of the pens that attracts attention...
My computer table pen.  Yes, I stash pens in all rooms of the house.  I keep at least one in my shirt pocket, too.  "Once an office worker, always an office worker". 
Iza is contemplating what to do with the pen.  She's batted it off the table and from the living room into the kitchen.  Now what?
Iza brought this one to the food bowl.  That's where most of her toys end up.  But she has trouble carrying the pen; it's slippery.

The pen "escaped" into Ayla's Hidey Hole.  And Iza doesn't want to try getting in there again!

I would bet there are more pens in the house than toy mice.  Ayla and Iza both love to bat them around (though I only hear Ayla doing it in the dark of night).  I am forever buying new ones as the old ones vanish.

Hmm, I wonder if there is a cat toy market for fake pens (perhaps filled with Nip)...

17 comments:

Alasandra said...

Us cats would nip filled pens. ~AFSS

The Meezers or Billy said...

we HIDE all of our the mom's pens. if she efur moves she will find about elebenty squillion of them somewhere. MOL

Cat of Nine Tales said...

Ha! Those are my favorite brand of pens!!! I buy them by the box (Well, whatever company I'm working for buys them as they are expensive for general use) and have them in all colors. On my desk I keep "fake" pens. Those are the ones for cats to steal and other people to use :). Yeah...I have a problem with office products.
~Lisa Co9T

Brian said...

Yep, we're serious collectors here too!

dogsmom said...

Pens, pencils, paint brushes...the cats can sniff them out and make them disappear.

Amy and The House of Cats said...

Yep, pens are very popular at our house too. But we can't ever find them when needed - probably got batted under the couch. I have yet to figure out the appeal of them.

Cheysuli and gemini said...

A pen filled with nip? Now that would be cool!!!!

Jacqueline said...

Great idea for nip filled toy cat pens, you should market it!!...We steal pens all the time too!...Happy Wednesday beautiful girls...xo...Calle, Halle, Sukki

Zippy, Sadie and Speedy said...

Yes, yes, we would definitly go fur nip filled pens! Alla mom's good pens end up unner da microwave cart. We don't know why, alla us knock dem down but Sadie always takes dem and puts dem unner der. Once a week mom pulls da cart out and picks up her pens and a few of our toys. She just wonders where her very expensive set of paint brushes went...

Teri and the cats of Furrydance said...

Pens are popular here, too. As are lipsticks, qtips, twisty ties and rubberbands...all which mewmie does her best to keep out of our reach...but we ambush her sometimes!

The Misadventures Of Me said...

Nip filled pens dat dispense a bit every time we bat em - we'd buy dat!

Molly
Shadow
Trooder

Katnip Lounge said...

Pens...now, we've never really tried pens. Hmmmm. Sound like fun. Mommy, can we have some pens? ::Sweet Pea on counter scoping out possibilities::
xx Lounge Kats

Spitty-the-Kitty said...

Pens? I have never been interested in office supplies. But if it were full of NIP, that might be another matter altogether.

Ayla and Iza, said...

Hmm, we think we have an idea how ta do this pen thing. But we aint tellin yet. Gotta test it out on ourselfs first... We'll let ya know iffen it werks!

Milo and Alfie Marshall said...

WOW! Wot a good idea! We wud LOVE a nip filled pen to bat around!

William said...

Our mom hides writing implements because someone has been known to chew on them.

OK, so maybe that would be me.

The Crew said...

All ours get pushed under the furniture and Mom can never find one when she needs one.