Monday, February 03, 2014

Mancat Monday

MARLEY: Im ANNOYED today!  So Im just gonna stay in my cat tree hut.  No, Im not a Denver Broncos fan...
ITS RAINING!  An TBT says it is going to rain ALL DAY.
Blah!

20 comments:

Terri said...

We'd gladly take the rain...we're in for snow tomorrow :(

The Furries of Whisppy said...

At least you managed to enjoy some time out on the deck yesterday, Marley. :) Hopefully the rain will go away soon so you can enjoy more time out on the deck!

Sparkle the Designer Cat said...

Rain? Blah is right!

Brian said...

The rain might be better than snow and ice Marley!

Katie Isabella said...

YEAH! Here TOO! NUFF already!

Pretinha said...

Nós também estaríamos irritados com uma notícia dessas.

Flynn said...

I know how you feel Marley. It has poured down here nearly every day for the last 5 weeks and it is still tipping it down.

Megan said...

Well, be kind to TBT Marley, as he's explained to you a little while ago that he's not personally responsible for the weather.

Megan
Sydney, Australia

ANGEL ABBY said...

Marley that means a good snoozy all day, sounds great to me!

The Island Cats said...

Oh darn! We hope the rain stops and you can get outside again, Marley.

Sometimes, Cats Herd You said...

We hope the rain stops soon so that you can get back out in the fresh air soon!

m.q said...

snooze well....Marley

Derby, Ducky said...

So you want to go out in the rain?

Mariodacat said...

Yup - best place to stay. What what I do on a snow day too - hide!

William said...

Rain = more snuggle time!

Oui Oui said...

Oh, Marley! It could be so much worse! They were calling for snow before it did nothing but rain. And wait until tomorrow night when it's sposed to be FREEZING rain. Ugh!

Cara n Crew said...

what a Monday, huh Marley? well, as much as we hate to say it, we could really use some rain here - we'll trade you some of our cold but sunny for some of your rain, k?

Pip, Smidgen, Minnie, Hollie

Spitty-the-Kitty said...

Sheesh! I'd trade you our sun in a New York minute for some a that rain!

Iza-Lambie, I'm glad you liked my calendar day . . . I hope you'll save it XOXOXOXO

The Cat From Hell said...

Yep! Yous looks Just like Kozmo when hes can't goes outside!
Man Cats!
Kisses
Nellie

Maxwell, Faraday and Allie said...

*sigh* the view's no better over here. It's all WHITE.